Thursday 18 August 2011

minah hipokrit

yeah entri ni aku dpt lpas aku skodeng kt fb bdk2 skola aku dulu..

sape y hipokrit???yeah geng2 y dulunya blagak alim y bertudung labuh yang salu tulis nama aku lam senarai student pkai tudung pendek dari y sepatotnya(yela aku dulu skola agama)..mmg dulu aku pny nama kena blacklist ngn warden n cikgu disiplin.tp biasa la kt skola agama bnd kecik pn jd besar..tp y aku terkejutnya dulu geng2 y bertudung labuh  2 la skrg ntah pape trok dr aku..jgn kta baju kecik ke tudung dh jd singkat  ke ape..siap g holiday berdua sj ngn bf!!what the hell?dulu bkn maen tnjuk baek lg..siap jd AJK MAJLIS TINDAKAN DAKWAH lagi beb..disebabkan org2 cmni la islam rosak!islam dihina terok..dulu aku lau xpuas ati aku cakap depan je kt owg cm 2..y selalu aku kata 'sorok dosa bawah tudung labuh' tp mmg btol pn!
lebih baik pakai tudung singkat dari belagak baik pakai tudung labug macam ustazah tp dok berdating sana sini.

p/s: kpd sesiapa y baca post ni fikir2 lah..

No comments:

Post a Comment